BLOG

4 měsíce bez emailu

4 měsíce bez emailu

Je to nejdelší doba, kdy jsem nenapsal email. Více než 3 měsíce. Od roku 2010 poprvé taková pauza. :) Buďte si jistí, že jedna má část email marketéra lehce trpěla – takové troufalost, vždyť učím pravý opak… Druhá ovšem zažívala velkou svobodu. V každém poprvé je totiž velká svoboda… Jakoby nám každá nová potřeba poskytla do života nádobu....

Veselý konec

Krásný den přátelé. Možná jste si všimli, že mi vzalo nejeden týden vám zde napsat. Toto léto a rok to budu nejspíš pravidlem. Zavolalo na mě velké odpojení od mnoha činností, které jsem roky dělal. Cítím, jak blahodárné to pro tuto etapu je a jakou svobodu tím pro sebe objevuji. Díky bohu za ty dary, především mým kolegům, že...

Jak použít při prodeji páku

Jak použít při prodeji páku

Existují dvě hlavní proměnné ovlivňující úspěšný byznys. Hodnota a Páka. Hodnota je náš produkt – užitek a přínos, který naše podnikání poskytuje. Čím větší máte pro lidi hodnotu, tím snadněji řešíte, po čem lidé touží a tím jednodušeji prodáváte. Jenže někdy máme skvělý produkt a hodnotu, ale stejně chybí proud hojnosti. Je to proto, že koryto naší řeky je úzké a voda nemůže volně...

Proč neletím na Mars - David Kirš

Proč neletím na Mars

Včera ráno mi přišlo téma. Jsem už 5. týden na cestách, přicházejí a odcházejí různá témata, ale tohle je se mnou silně… Proč neletím na Mars. Proč neletím na Mars? Nedává mi to smysl. (zatím) Letos mi bude 40 a je tu téměř jistá šance, že se dožiju času, kde lidstvo osídlí jiné planety. Jsme blízko. Ve vizích velmi silných...

Vítězství nebo prohra - David Kirš

Vítězství nebo prohra?

Možná ani jedno. (Nebo je vám to jedno.) Až přejdou emoce a různé pocity lítosti a naštvání a pan prezident bude pokračovat ve svém díle, pak je čas se zastavit. Realita kolem nás vždy jen zrcadlí naše záměry a touhy. Vědomé i nevědomé. To, jak volba prezidenta dopadla, je přesně to, co jako národ teď potřebujeme. Co když po 100 letech...

4 části, kam směřovat pozornost v podnikání

  Před pár lety jsem na přednášce v kongresovém centru v Praze použil takový pojem – podnikatelský disk a rád bych dneska udělal upgrade nebo update tohoto principu a ukázal na oblasti ve firmě, v našem podniku, v našich firmách, v našich byznysech, které je třeba opečovat, nebo spíš zvědomil oblasti v našich firmách, které je třeba opečovávat. Často se potkáme s tím, že chceme zlepšit...

Síla slova - David Kirš

Síla slova

Zdravím vás dnes z teplého vietnamského kraje. Vyrazil jsem na cesty trochu se ohřát a dopřát si slunce. Taky oddechnout po pod-zimním, u mě dost intenzivním čase. Time off. Na kvalitním odpočinku je zajímavé, že se během něj odehraje hodně věcí. Podobně jako jsem se před pár lety učil v kanceláři, že věci se dějí a posouvají i když si jdu uvařit do kuchyňky...

„Fast Forward“ váš byznys

  Název tohoto videa jsem si vypůjčil od Rogera Hamiltona – Fast Forward Your Business, jak urychlit, jak přetočit váš byznys dopředu, respektive urychlit věci, které se ve vašem byznyse dějí. Udělám to skrz tři knihy. O jedné z nich jsme mluvili nedávno. Je to kniha, kterou byste si rozhodně měli přečíst. Věřím, že každá z těchto tří...

Inspirace v podnikání

  Nedávno jsem dočetl knihu Simona Sinka Začněte s proč a chci se s vámi podělit o několik myšlenek z této knihy, které mi přijdou zásadní a nejdůležitější a taky s nimi velmi rezonuji, protože jsou v souladu i s mou vizí. Přijde mi velmi podstatné, jak Simon ukazuje na naše podnikání, na náš byznys, na to, co děláme, na naše aktivity skrz jedno velmi důležité slovo a to slovo...

Příjmání a dávání

  V tomto článku bych se rád podíval na téma přijímání a dávání. Myslím, že se jako lidé můžeme rozdělit do tří takových skupin. První skupina, ta má ty dvě strany vyrovnány. Umí přijímat a umí i dávat. Pak je tady ale jedna skupina, která velmi ráda jenom dává. To znamená, to jsou lidé, kteří rádi pomáhají, pořád někomu slouží,...

  • DAVID KIRŠ
    David Kirš

    David Kirš je především podnikatel, který dnes inspiruje hlavně jako autorita v oboru online prodeje a vzdělávání. Mnoho expertů a lídrů následovalo jeho příklad, jak (nejen) díky internetu obohatit druhé lidi a tak sebe, prodat svůj talent a zjednodušit si život.