Vítejte v Email. Mastery.

Obsah, dokumenty a materiály najdete v jednotlivých sekcích níže.

Vítám Vás. Vemte to, modelujte, inspirujte se, použijte je a jděte do akce.
To jediné udělá rozdíl.
Skutečně je to tak, že pokud v životě něčeho litujeme, je to to, co jsme neudělali.
Nezahlťte se. Vemte jednu věc a tu aplikujte. Pak další.
Úspěch je jednoduchý, když si ho nekomplikujeme.

Ať vám tyto materiály bohatě poslouží.

David Kirš

 

Vzor uvítacího emailu

Uvítací email je vstup do vašeho světa. První email je jako rande. Je dobré ho úplně nepokazit a mít ještě další šanci. :)

Signature "Flagship" struktura emailu

Signature "Flagship" struktura pro váš email. Vlajková loď, která prezentuje vaši sílu. Úvod, tělo a závěr emailů. Použijte tuto ověřenou strukturu a každý odeslaný email je přijetí peněz do vaší peněženky.

Newsletter jako z Holywoodu

Newsletter jako z Holywoodu. To zabezpečí toto PDF, 12 obsahů pro newslettery a email story-telling. Dodá vám principy, které z vašeho emailingu vytvoří nekonečný seriál, na který se lidé budou těšit a budou ho dokonce vyžadovat.

Email Marketingový kalendář

Marketingový kalendář a klíčové dny, které nechcete při prodejní komunikaci propásnout. Můžete jít proti proudu, ale někdy je dobré prostě otevřít krám, když se ke dveřím hrnou davy a chtějí nakupovat.

Automatizace email sérií:

Vzory emailů pro před-prodejní série

Tzv. "follow-up" série provádí vaše lidi po registraci dále, před-prodává a prodává. Dodá kredibilitu a autoritu, připraví člověka na nákup. Nastavíte si automat a nechejte své lidi číst to nejlepší, co vám funguje.

Vzory emailů po-prodejní série

Po-prodejní / After Sale sekvence emailů pro jednu věc: Wau Efekt! Víte, že prvním prodejem to nekončí, ale začíná že? Peníze se vydělávají na druhém a dalším nákupu klienta. A přesně to je cílem tohoto vzoru automatické série po nákupu.

Re-aktivační email

Vzor a text pro Re-aktivační email, pokud jste s databází dlouho nekomunikovali. Občas necháme nějaké kontakty ladem. Pak je čas je vrátit do hry a oživit je.

Příklady pro 16 stylů magnetických předmětů

Příklady pro 16 stylů magnetických předmětů. Když už si dáte tu práci s emailem, není škoda, když ho lidé ani neotevřou? Zvyšte své šance těmito vzory ověřených předmětů.

BONUS: 3 případové studie

BONUS: Tyhle tři kampaně vám každý rok vydělají milión. Pokud máte produkt a seznam kontaktů. Dobře, možná dva, možná 50.000 Kč, když začínáte. Ale pořád je to ta nejvyšší návratnost investice, kterou znám. Prostě si jednu ze tří vyberte a pošlete je každý rok na vaši databázi.

Jsou to příklady a případové studie miliónových email kampaní. Dostáváte celkem tři miliónové kampaně. Odšťavňovač databáze. High-ticket Email - strategii pro prodej drahých produktů a Magic Questions - emailová dotazníková strategie, která nám pomohla dostat 800 lidí do kongresového centra na akci Digital Summit.

1. První kampaní, o kterou se s vámi podělím je kampaň, které říkám Odšťavňovač databáze. Podívejte se na video a pak ji prostě spusťte :)

2. Druhou kampaní je High-ticket Email, systém jak prodávat emailem drahou věc.

3. Třetí je magický dotazník :)

DÁREK: A4 Mag(net)ický copywriting a přitažlivost slov

DÁREK: Mag(net)ický copywriting a přitažlivost slov. Pokud píšete text emailu, stránku na web, magnet, reklamu, nadpis, ebook, tvoříte skript pro video nebo prodejní stránku, dodržujte následující pravidla. Tento kontrolní seznam vám pomůže, aby byl váš text a komunikace pro vaše fanoušky poutavá a mag(net)ická.