Co bude zítra nebo za rok, se neví. A tak různé výkřiky, Facebook umírá, e-mail na poklesu apod. jsou prostě jen výkřiky. Pravdou je, že e-mail je stále nejefektivnější nástroj online marketéra dneška a Facebook je tím nejrozšířenějším médiem pro online setkávání s přáteli a top platforma mezi sociálními sítěmi.
A tak je dobré vědět pár čísel a trendů o sociálních médiích. Ta totiž neumírají a je dobré je ve správných chvílích používat, abyste šířili do světa vaše sdělení a to, co umíte, a především budovali vztah.
Sociální média tvoří téměř dvojnásobek marketingových kontaktů proti výstavám, telemarketingu, direct mailingu nebo PPC. (Source: HubSpot)
V Americe už 27 % času lidé tráví na sociálních sítích a při brouzdání mobilem pak 15 %. (Source: Experian)
Konverze z kontaktů získaných přes sociální média je vyšší o 13 % proti průměru. (Source: HubSpot)
21 % marketérů potvrdilo, že v jejich firmě se posledních 6 měsíců věnují SM více. (Source: HubSpot)
52 % marketérů nalezlo zákazníka v roce 2013 přes Facebook. (Source:HubSpot)
Na Facebooku získá článek 50 % čtenosti do 30 minut od uveřejnění. (Source: Socialbakers)
Čtvrtina zákazníků, kteří si stěžují na služby nebo produkty na Facebooku nebo Twitteru, očekává odpověď do 1 hodiny. (Source: American Express)
Ženy kontrolují a navštěvují stránky značek na sociálních médiích více než muži (48 % vs. 43 %). (Source: Ipsos)
23 % marketérů investuje letos do blogování a do sociálních médií. 9 % více než loni. (Source: HubSpot)
Máte také zajímavá čísla, na která jste přišli? Podělte se o ně.
Do té doby se mějte skvěle a zjednodušte si život díky internetu.
@dk
P.S.: K příspěvku mě inspiroval tento článek na HubSpotu.
JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ