Proč organizuji Digital Summit 2014

 

Někdy je třeba něco slyšet 10x, aby to člověk opravdu pochopil, a hlavně začal dělat. Jak vysvětlit, že na internetu nemusíte dělat vše? Že opak je pravdou. Že klíčem je fokus a dělání několika, zato naprosto klíčových věcí? Trvalo mi pár let na to přijít. A o to více to dnes připomínám druhým.

Proto jsem se nakonec rozhodl uspořádat konferenci Digital Summit 2014. Tahle akce byla takovým snem v mém šuplíku. Mám totiž pocit a realita mi to potvrzuje, že firmy se honí na internetu za chimérami, ale nemají základy. Neznají souvislosti. Nechápou základní principy prodeje na internetu a psychologie vůbec.

A tak ten tým spíkrů, kteří na Digital Summitu 2014 vystoupí má za cíl jediné: Předat to, co denně dělá a bude dělat v roce 2014.

Nejde o to z vás udělat za den experty na online marketing. To podle mě ani nepotřebujete, pokud to nechcete dále učit. Potřebujete se stát experty na váš byznys. Experty, kteří prodávají na internetu 24 hodin denně.

To, že akci podpořila i Mladá fronta a mediálně deník E15 mi ukazuje, že i širší veřejnost a média se již zajímají o info-marketing. A že si někdo všiml, že to co říká většina, ještě nemusí být pravda. To mi dělá radost.

Postavte pevné základy 11 internetových strategií a váš byznys v roce 2014 nepoznáte! To je mé přesvědčení. Stejně jsem to udělal já před  4 roky. Obrat milión ročně. Dnes? 34.000.068 Kč za hlavní produkty skupiny Firmy 2.0. (včera jsem dostal aktuální výsledky).

Myslím si, že teď je čas dělat správné věci ve správný čas a mít výsledky, tady u nás. Je podle mě čas učit se od chytrých, úspěšných a vědomých podnikatelů. Učit se od sebe navzájem. Co funguje jednomu, může pomoci druhému. Moudrý podnikatel rád sdílí s druhými, je to jeho přirozenost. O tom jsem přesvědčen.

A tak je Digital Summit dnes realitou a já vás zvu, abyste se naučili to, co dnes na internetu prodává, přitahuje zákazníky, vydělává peníze. Co funguje. Vezměte těch 11 návodů, které tu teď leží, pochopte je a začněte je dělat. Ne spekulovat a měnit je. Není třeba vymýšlet kolo.

Třeba se v lednu uvidíme.

– David Kirš

PS: pro více informací o DS2014 pokračujte zde…

David Kirš
David Kirš, autor a investor. Expert na online vzdělávání a email marketing. Vizionář, inspirátor a životní idealista. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích a akcích. Je autorem programů EmailAcademy, Prodej svůj talent a SuperHero Academy. Majitel SmartSelling a.s. a spolu-zakladatel Nadačního fondu Šťastné Česko.

JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ

Každý týden posílám emailem aktuální zprávy z \"jiného\" světa. Buďte u toho. Inspirujte se a odvažte se i vy na internetu a v životě čarovat a kouzlit :)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • DAVID KIRŠ
    David Kirš

    David Kirš je především podnikatel, který dnes inspiruje hlavně jako autorita v oboru online prodeje a vzdělávání. Mnoho expertů a lídrů následovalo jeho příklad, jak (nejen) díky internetu obohatit druhé lidi a tak sebe, prodat svůj talent a zjednodušit si život.