David Kirš

Když chybí PROČ

Zdravím vás z Portorože ve Slovinsku, kam jsme si udělali s Alicí na 3 dny výlet.

Okupuje mě zde jedno téma: PROČ.

Co je za tím vším konáním, podnikáním, prací, produkty, firmami?
Jak jasno mám ve svém proč?
Jak jasně ho vyjadřuji?
A znáte ho vy?

Až moc lehce pod návalem úkolů a termínů zapomínáme naše proč.

Hledáme způsoby, jak o sobě dát vědět, jak prodávat, organizovat sebe i druhé, děláme marketing, počítáme, motivujeme…

Někdy trochu tlačíme, přemlouváme, dáváme slevy, děláme akce, snažíme se, abychom prosperovali, aby nás kupovali a chtěli.

Děláme toho hodně, aby to celé živilo a drželo pohromadě.

Ale možná stačí mnohem méně, než si myslíme.

Možná platí, že lze s minimem úsilí dosáhnout maximum výsledků.
Možná stačí do hloubky pochopit slovo:

PROČ.

Proč je duše našeho byznysu. Je to esence, kterou často neumíme slovy ani vyjádřit. Je hluboko v nás, cítíme ho hluboko v našem limbickém systému, dýchá v nás a skrz to v našich produktech, naší značce, naší firmě a podnikání.

Čím vědoměji skrze proč dýcháte, čím častěji jste s ním spojení, když ho plně prožíváte, je to váš proud a zdroj energie.

A tahle energie k vám přitahuje pozornost. Vaše proč k vám tajně posílá přesně ty správné klienty. Oni si neumí pomoci…

Často ani neví, proč jste jim sympatičtí, proč se jim líbíte, proč zrovna váš produkt, ale nějak si ho zamilovali. A zůstávají s vámi. Jsou loajální a věrní, získali jste si jejich srdce.

A získali jste si ho skrze proč. Skrz to, čemu věříte, co představujete, co říkáte, skrze vaše důvody proč pracujete a konáte.

Vaše proč získává ty nejskvělejší zákazníky.
Vaše proč je vaše charisma, váš magnetizmus.
Vaše proč inspiruje.

Možná nikdy jste se tak nad proč nepozastavili. Ale udělejte to.
Každý máme své proč. Každý.
A síla tohoto proč je otisknuta do všeho, čeho se dotkneme.

Čím silnější toto proč a touha ho žít je, tím silnější jsme inspirací.

Proč je tajnou ingrediencí úspěšných kultovních značek.
Proč je i důvodem, proč jsme si zamilovali pekaře na rožku.

Co je vaše proč?
K čemu svou prací inspirujete?
Čemu věříte?
Co jsou vaše hodnoty?
Co žijete?
O čem sníte?

Proč je DNA našeho byznysu.
Je to stavební kámen a atom našeho podnikání.
Je obsažen ve slovech, produktech, textech na FB, když mluvíte, v činech.

Není samospásný, má svého partnera pro život. JAK (systém).
Ale o něm až příště.

Dnes hledejte své proč, svůj důvod, svou inspiraci, kterou dýcháte a předáváte svým životem a podnikáním dál.

Nejde o velikost a velkolepost proč.
Jde o velikost a velkolepost síly, která vás s vaším proč spojuje.

Pokud byste rádi pro své hledání dostali inspiraci, pak organizuji seminář, kde s tématem proč začneme a půjdeme s ním pak dál do prodejního systému.

Předám vám své proč a systém prodeje online a emailem, představím pravidla charismatického prodeje, dám vám praktické návody a checklisty pro copywriting, obsah a předměty emailů, strategie komunikace před-prodejem a po-prodeji a mnoho dalšího…

Dopřejte si prostor na své proč a vložte ho do systému, který bude řídit váš podnik, vaše podnikání, vaši firmu.

Těším se na vaše proč.

– David

David Kirš
David Kirš, autor a investor. Expert na online vzdělávání a email marketing. Vizionář, inspirátor a životní idealista. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích a akcích. Je autorem programů EmailAcademy, Prodej svůj talent a SuperHero Academy. Majitel SmartSelling a.s. a spolu-zakladatel Nadačního fondu Šťastné Česko.

JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ

Každý týden posílám emailem aktuální zprávy z \"jiného\" světa. Buďte u toho. Inspirujte se a odvažte se i vy na internetu a v životě čarovat a kouzlit :)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • DAVID KIRŠ
    David Kirš

    David Kirš je především podnikatel, který dnes inspiruje hlavně jako autorita v oboru online prodeje a vzdělávání. Mnoho expertů a lídrů následovalo jeho příklad, jak (nejen) díky internetu obohatit druhé lidi a tak sebe, prodat svůj talent a zjednodušit si život.