Jak mnohem lépe prodávat?

Představte si, že pokaždé když lidem odešlete svůj email newsletter, je to, jako byste je pozvali do svého obýváku a řekli: „Dali byste si vodu a sušenku?“

Jaké je šance, že řeknou Ano?

A jaké je šance, když budete čekat, až se do toho obýváku někdo pozve sám? Nebo až si sám o sušenku a vodu řekne?

Malá. Kolikrát jste to udělali vy sami? Přišli na návštěvu a řekli si.

Proto je mi trochu smutno, když vidím, jak se podnikatelé a firmy honí za vším možným „moderním“. Místo toho, aby prostě emailem pozvali své lidi do obýváku a nabídli jim sušenku nebo to, co mají. Dokola a dokola, rok za rokem…

Pokud teď máte 500 nebo 1000 a více email kontaktů, máte vlastně malý zlatý důl. Pokud teď v databázi pořád ještě své lidi nemáte, je ten nejlepší čas takový důl postavit.

Knihou Jak mnohem lépe prodávat Briana Tracyho to u mě vše začalo. Tak ve 20. Po letech jsem měl dokonce čest přednášet na stejné akci jako on.

A jak mnohem lépe prodávat emailem?

Víte, že to CO a KDO jste pro své lidi a zákazníky je to, jaký je váš jazyk a jak mluvíte? To, co si o vás lidé myslí vychází z toho, co jste jim řekli a jak s nimi mluvíte nebo nemluvíte.

Když mluvíte se 100 lidmi měsíčně, pak máte pár desítek zákazníků.
Když mluvíte s 1.000 lidmi měsíčně, pak máte pár stovek zákazníků.

Když mluvíte s 10.000 lidmi měsíčně, pak máte pár tisíc zákazníků.
Atd… Velké překvapení, že?

Proč teď každý nemáme 100.000 zákazníků?
Protože nemluvíme s milionem lidí.
(Pracuji na tom :)

Vlastně je to jednoduché, jen tam dojít že.

Můžete koupit TV reklamu, mít podcast, vlastní Youtube kanál, tým obchodníků… nebo prostě posílat emaily.

Líbí se mi začít jednoduše. Proto 10 let dělám email. Máte svůj kmen, svou komunitu, své zákazníky, svou databázi.

Tak s nimi mluvte a občas je pozvěte do obýváku a něco jim nabídněte.

Pokud byste teď rádi vylepšili své email newslettery, nastavili série emailů na automat, vytvořili systém, který vám denně email kontakty do databáze přivádí a mění na zákazníky, a neprošli jste mou email akademií, dejte mi vědět.

Odpovězte mi na tento email a do předmětu dejte „Email prodává“.

Pošlu vám odkaz a možnost získat principy a postupy, jak s emailem mnohem lépe prodávat a mít výsledky.

Vy, co email akademii dobře znáte se na chvíli zastavte a položte si otázku, co z těch 8 kroků skutečně opakovaně a dokola děláte? Možná zjistíte, že dál nic nového hledat nemusíte, stačí se vrátit a věci dělat.

A pak buďte připraveni i na to, že až si své prodejní cíle naplníte, vybudujete firmy, naplníte peněženky, uděláte si čas, budete pak občas sedět na zápraží, koukat do blba a říkat si, co mám dělat? Co teď?

A pak, v jednu chvíli si začnete „hrát“… a to vše změní.

Užijte si den.
David

David Kirš
David Kirš, autor a investor. Expert na online vzdělávání a email marketing. Vizionář, inspirátor a životní idealista. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích a akcích. Je autorem programů EmailAcademy, Prodej svůj talent a SuperHero Academy. Majitel SmartSelling a.s. a spolu-zakladatel Nadačního fondu Šťastné Česko.

JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ

Každý týden posílám emailem aktuální zprávy z \"jiného\" světa. Buďte u toho. Inspirujte se a odvažte se i vy na internetu a v životě čarovat a kouzlit :)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • DAVID KIRŠ
    David Kirš

    David Kirš je především podnikatel, který dnes inspiruje hlavně jako autorita v oboru online prodeje a vzdělávání. Mnoho expertů a lídrů následovalo jeho příklad, jak (nejen) díky internetu obohatit druhé lidi a tak sebe, prodat svůj talent a zjednodušit si život.