Co není prodávání?

Jak jsem psal minulý týden, emaily v pracovních dnech budou mít jiný nádech, než mé nedělní zprávy.

Budou mít jeden záměr. Aby byl váš dar a talent vidět. Aby měl dopad. Abyste měli možnost pro-dávat svoji věc a to, co milujete a děláte lidem.

A dělali to jednoduše, hravě a po-málu.
Za to jistě a dlouhodobě.

A tak začneme od základů:

Co není prodávání?

Prodávání neznamená, že člověka na chvíli vyřadíte z provozu a vypnete mu zdravé myšlení tím, že na něj začnete tlačit a přemlouvat ho.

Použijete stres, zahltíte lidi psychologií prodeje, NLP technikami, nebo nedej bože jiným pokusem vmanipulovat člověka do Ano.

Známe to asi všichni. Ano, sám jsem hodně z toho dříve i používal. Zkoušel jsem za 10 let hodně věcí, abych dal lidem vědět o tom, co pro ně mám a jak jim můžu pomoct. A vy nejspíše taky. Závěr?

Bylo toho příliš a bylo to příliš komplikované.
Myslel jsem si, že je to potřeba, ale mýlil jsem se.

Pro-dávání není obchodními technikami někoho přemlouvat, přesvědčovat nebo se dokonce doprošovat, aby si nekdo něco koupil, něco udělal, všiml si že existuje.

Pro-dávání je pravý opak!

Prodávání ve své nejčistší podobě je láskyplný akt lásky a obohacení, obdarování druhé člověka tím, že řekne ANO, to chci a sám si pro to přijde a vezme si to, protože to je přesně to, co teď chce udělat.

A vy mu k tomu dejte možnost.

Protože to je to, co pravý prodejce dělá.

DÁVÁ MOŽNOST.

DÁVÁ SVOBODU, RESPEKTUJE DRUHÉHO.
DÁVÁ MU „JENOM“ MOŽNOST ŘÍCT ANO.

Ale ta možnost je klíč. Tak to je budoucnost prodávání. Bude nám ještě chvíli trvat, než tam všichni dojdeme.

Ale nesmíme to nikdy vzdát. Je to vrchol, kam možná nikdy nedojdeme. Ale stejně tam jako prodejci musíme.

To je náš dar, náš úkol.

Dávat lidem, obohacovat je tím, co neseme, co máme. Každý neseme něco jiného a tak každý něco jiného dáváme a prodáváme. To je ta krása.

Krása je mít zákazníka na celý život.

Který se vrací, nakupuje opakovaně, šíří naše dobré jméno, mluví o nás. A i kdyby nakoupil jednou, stejně se o nás může zmínit přátelům a mít krásný zážitek.

To je pak radost. Nakupovat i prodávat.

Selhal jsem v tom mnohokrát. Beru za to zodpovědnost. Ztratil jsem tak mnoho věrných klientů. Tak to je. A vždy je tu možnost požádat o odpuštění. Prací získat ztracenou důvěru zpět.

A tak to budu dělat. A vy můžete se mnou. Můžeme dávat.

Sloužit každý svým králům a obohacovat jim život. Budeme dávat a dostaneme za to odměnu. Někdy to bude děkovný email, někdy to budou peníze, někdy jiná odměna. A tak je to v pořádku. Dej a dostaneš.

Můj dar je prodávat na webu, online. To je moje láska.

Do toho jsem investoval nejvíce svého profesního času. Do online prodeje. A do toho, jak to dělat jednoduše, hravě a pomálu.

Zbytečně jsem si komplikoval život. Není to potřeba.
A vidím to dnes a denně.
Vidím to v mých firmách. Vidím to i u vás.

Může to být jednodušší, než si myslíme.

Chtěli byste tu jednoduchost také objevovat? A prodávat online? Jednodušeji než si teď možná myslíte?

Mít 100% zodpovědnost za své prodejní výsledky?
Mít nad nimi kontrolu, znát svá čísla?
Mít systém a pořádek?

Mít v prodeji jistotu? A čas?

Pokud ano, pak je dobrý čas.

Říkám to zatím spíše potichu, chceme si teď pár staro-nových věcí vyzkoušet v praxi. Vytvořili jsme v Miowebu nový prodejní modul – Cesta zákazníka – na tvorbu a měření prodejních funnelů.

A teď otevíráme v Miowebu první kolo tréninkového programu Jeden web. Mioweb. A tak jste zvání, pokud Mioweb zatím  nemáte, hlásí se k vám do pro-dejní služby.

Budeme s novou skupinou lidí stavět Jeden web, který prodává. Trénovat váš web, aby obsahoval online prodejní systém = cestu zákazníka = funnel.

Jednoduchý a organizovaný systém stránek, který přivádí návštěvníky a mění je na zákazníky.

Po 10 letech, kdy hledám ten nej způsob online prodeje říkám – nic lepšího jsem nenašel. Prodejní funnel je pořád vysoce podceňovaný způsob organizace stránek na webu – aby prodávaly.

Pokud teď nejste spokojeni s prodejními výsledky webu, nevložili jste svou lásku, srdce a trpělivost do tvorby funkčního funnelu na webu.

Věřím, že i malý web bohatě stačí k tomu, abyste mohli šířit a prodávat svoji věc. A mít výsledky.

Zobrazit se lidem a být vidět.
Získávat nové kontakty.
Budovat důvěru, vztah a vaše dobré jméno.
Dávat nabídky a prodávat.
Měřit a znát svá prodejní čísla.

Pokud chcete svůj Jeden prodejní web i vy, pak se můžete také přidat.

Informace najdete zde po registraci.

Celý trénink má pro mě jeden velký význam. Provádím jím i své lidi ve firmě, ještě více zjednodušujeme a to vše proto, abychom měli čas na to, co je pro nás skutečně důležité a podstatné.

A to přeji i vám.

– David

David Kirš
David Kirš, autor a investor. Expert na online vzdělávání a email marketing. Vizionář, inspirátor a životní idealista. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích a akcích. Je autorem programů EmailAcademy, Prodej svůj talent a SuperHero Academy. Majitel SmartSelling a.s. a spolu-zakladatel Nadačního fondu Šťastné Česko.

JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ

Každý týden posílám emailem aktuální zprávy z \"jiného\" světa. Buďte u toho. Inspirujte se a odvažte se i vy na internetu a v životě čarovat a kouzlit :)

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • DAVID KIRŠ
    David Kirš

    David Kirš je především podnikatel, který dnes inspiruje hlavně jako autorita v oboru online prodeje a vzdělávání. Mnoho expertů a lídrů následovalo jeho příklad, jak (nejen) díky internetu obohatit druhé lidi a tak sebe, prodat svůj talent a zjednodušit si život.