Jak vytvořit vlastní televizi za 30 minut a vysílat

Když je dnes řeč o televizi a internetu, tak je výsledkem jen jedno slovo. YouTube. Vlastní televize dnes znamená mít YouTube kanál. Jak na to, jak ho založit a co pak dělat. Na to je zde dnes jednoduchý návod.

Než se pustíte do čtení a do akce, proklikejte si několik kanálů, ať víte o čem je řeč a máte jasnou představu, kde se pohybujeme. A začněte kde jinde, než na mé televizi. 🙂 (ano, budu i já moc rád, když budete můj kanál odebírat, stačí potvrdit na této stránce). Stejně to budou dělat vaši fanoušci.

Hotovo? Máte představu? Jdeme na to:

Založení a nastavení kanálu:

1. Na YouTube.com spojte váš Google účet s YouTube (nebo si vytvořte nový)
2. Vyberte „cool“ jméno, protože to bude v URL adrese vašeho kanálu/televize
3. Vyberte si pěkný obrázek jako pozadí pro vaši domovskou stránku kanálu
4. Přidejte v nastavení odkazy na váš Facebook, blog, web, Google+ a další pokud máte
5. Na úvod natočte video, které váš kanál představí (později na úvodní stránku dejte nejoblíbenější video)

Vytvoření a scénář videa:

1. Vyberte téma a nejlépe i klíčové slovo pro video, které chcete vytvořit. (Chcete přece, abyste na dané klíčové slovo vyjeli na Googlu ne?)
2. Natočte video. Buď přímo vy do kamery nebo natočte vaši obrazovku a udělejte prezentaci. Nevíte jak na to? Zde můžete získat podrobný návod.
3. Video začněte představením a okamžitou informací, co se lidé ve videu naučí.
4. Pak dodejte, co jste slíbili. Nezapomeňte nejen na „know-how“ informace, ale také na inspiraci a motivaci.
5. Zakončete pozvánkou na vaše vstupní stránky, blog a apod. Prostě výzva k akci.

Nahrání a publikování videa:

1. Klíčové slovo dejte do názvu souboru videa, také jako první do titulku videa, nejlépe na začátek
2. Do popisku uveďte o čem je video, váš krátký profil, odkazy na vaše stránky, blog, sociální sítě
3. Nyní promujte video, kde to jde. Na blogu, na Facebooku, emailem, na stránkách, všude…
(pokud vás problematika expertního publikování na YouTube zajímá do hloubky, pak vás bude zajímat stránka Jirky Stibora.)
4. Video můžete také přepsat do textu a udělat z něj pěkný blogový článek, nakonec podívejte se, jak může vypadat zde.

Tyto kroky můžete dělat sami, ale také si na ně můžete někoho najít. Sdílejte činnosti a spolu-pracujte.

Jaké je vaše rozhodnutí? Jdete do vlastní televize? Pochybujete, že na to máte? Ano, to je nejčastější důvod, proč lidé svůj kanál nevytvoří. Bojí se. Každý se bojí, já se bojím. Strach je součást hry, ale přece vás nezastaví. Jděte do toho i se strachem, i když nevíte vše, důležité je začít.

Držím palce.

Zjednodušte si život díky internetu.

– David Kirš

PS: a o čem točit videa? Hodně se odvíjí od úrovně vědomí, na které se nacházíte. Více v tomto článku, 4 úrovně vědomí.

David Kirš

David Kirš, podnikatel a vizionář, ale také lektor a investor, kterého týdně sleduje komunita +60.000 lidí skrz emaily a Facebook. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích. Jeho studium v Americe mu změnilo pohled na internetový prodej a komunikaci. Po návratu v roce 2011 u nás zvedl novou vlnu info marketingu a email marketingu, kterou teď následují další podnikatelé a majitelé firem. Dnes tak inspiruje nejen experty a lídry v mnoha oborech, ale i začínající podnikatele, jak (nejen) díky internetu prodat svůj talent, podnikat ve flow a zjednodušit si život.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    • JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ

      Každý týden posílám emailem aktuální zprávy z "jiného" světa. Buďte u toho. Inspirujte se a nebojte se i vy na internetu a v životě čarovat a kouzlit :)

    • NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

    • DAVID KIRŠ

      David Kirš

      David Kirš, podnikatel a vizionář, ale také lektor a investor, kterého týdně sleduje komunita +60.000 lidí skrz emaily i Facebook. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích. Jeho studium v Americe mu změnilo pohled na internetový prodej a komunikaci. Po návratu v roce 2011 u nás zvedl novou vlnu info marketingu a email marketingu, kterou teď následují další podnikatelé a majitelé firem. Dnes tak inspiruje nejen experty a lídry v mnoha oborech, ale i začínající podnikatele, jak (nejen) díky internetu prodat svůj talent, podnikat ve flow a zjednodušit si život.