Blog

Inspirace vs. expirace

Nedávno vyvolal velkou odezvu mailing, který jsem nazval Inspirace vs. expirace. Vlastně mě na něj navedla Liz Gilbert, která napsala knihu Jíst, meditovat, milovat. Možná ji znáte. A ona napsala celou knížku o inspiraci, nazvala ji Velké kouzlo, a je fascinující, co všechno se dá napsat a uvědomit si kolem toho zásadního slova věřím pro...

Vědět, Věřit, Dělat

Dnes se s vámi chci podělit o tři slova. Možná jste je ode mě už slyšeli. Je to slovo vědět, pak slovo věřit a slovo dělat. Pokud pochopíme, jak tahle tři slova fungují a jaký vliv mají na náš život, na naše konání a na všechno, co děláme, tak si hodně věcí uvědomíme. Aspoň mně...

Esence (duše) marketingu

Položili jste si někdy otázku, co je esencí vašeho marketingu? Co je esencí vaší komunikace, značky, vašeho prodeje, podnikání, vaší firmy? Problém je, že pokud neznáme esenci, to znamená, neznáme nějakou podstatu, vůni, chcete-li, něco, co obklopuje nebo čím je i to naše konání, náš marketing, naše obchodní komunikace, tak jsou nám vlastně všechny ty...

O zisku a investicích

Před pár měsíci jsem došel k zajímavému uvědomění. Ne že bych se tomu uvědomění v posledních letech nevěnoval, ale dával jsem mu úplně jiný význam. Teď jsem ho pochopil jinak, nově. Je to rozdíl mezi profitem, ziskem a mezi investicemi, investicí toho zisku. Rozdíl mezi profitem a investicemi Mnoho let jsem měl ve svém podnikání...

Zpochybněme pravidla a zákony

Pro tento článek využiju značku zákaz vjezdu, na kterou jsme narazili s Kubou při natáčení videa, a chci se pověnovat tématu, které jsem nazval Pravidla a zákony. Uvědomil jsem si totiž, že my všichni věříme mnoha různým pravidlům a zákonům, které jsme se naučili nebo o kterých nám bylo řečeno, když jsme byli malí nebo...

Miliardáři (nejen peněz)

V tomto článku bych se chtěl podívat na téma miliardáři. Miliardář. Tohle slovo samo o sobě má velmi zajímavou vibraci. Mě osobně v životě celkem přitahovalo. Zjistil jsem o něm pár zajímavých věcí a o některé z nich bych se dnes rád podělil. Miliardář, aspoň v mém životě, je člověk, který má obrovskou spoustu peněz,...

Time IN, ON, OFF a OUT :)

Dnes bych se s vámi rád podělil o téma čas. Jak ho využíváme, respektive jak si uvědomujeme různé kvality času. Nedávno jsem v jedné knížce četl, že na čas se můžeme podívat z různých stran. Já jsem si tuhle strategii vzal, trošku ji předělal podle svého a teď si čas rozděluju na takové čtyři typy...

Flow byznys

Tentokrát se s vámi chci podělit o téma, které se stalo naprostou esencí, základem mých současných aktivit, a to je téma flow byznys. Co to je flow byznys a proč bychom takový flow byznys vůbec měli dělat nebo se jím nějak zabývat? Především proto, že ve flow je něco, co považuju za naprosto klíčové nejen...

Info podnikání. Info produkty. Info marketing.

Audio verze Podcast na iTunes Mám raději pojem expertní byznys (expert byznys) než výrazy jako info-podnikání, info-produkty, info-marketing, protože to všechno není jen o prodeji informací, o informačních produktech. Každopádně se ale nacházíme v tomto oboru, v oboru vzdělávání, v oblasti, kde my jako lidé sdílíme svůj životní příběh, své zkušenosti, know-how, dary a talenty....

David Kirš

David Kirš: z ustrašeného kluka sebe-vědomým lídrem

  Od mala jsem snil, že budu podnikat. Mohl za to strýc. Jenže jsem nevěděl v čem. Hodně dlouho… Vystudoval jsem a začal hned pracovat. A pořád nic. 10 let jsem chodil do práce, můj sen zůstával, ale téma mého podnikání ne. Nic mi nepřišlo dost dobré. Znáte to? Pak jsem na pozici e-shop manažera...

  • JEĎTE SE MNOU NA VLNĚ

    Každý týden posílám emailem aktuální zprávy z "jiného" světa. Buďte u toho. Inspirujte se a nebojte se i vy na internetu a v životě čarovat a kouzlit :)

  • NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

  • DAVID KIRŠ

    David Kirš

    David Kirš, podnikatel a vizionář, ale také lektor a investor, kterého týdně sleduje komunita +60.000 lidí skrz emaily i Facebook. Jeho online kurzy prošlo přes 5.500 studentů a 1.700 účastníků se potkalo s Davidem živě na seminářích. Jeho studium v Americe mu změnilo pohled na internetový prodej a komunikaci. Po návratu v roce 2011 u nás zvedl novou vlnu info marketingu a email marketingu, kterou teď následují další podnikatelé a majitelé firem. Dnes tak inspiruje nejen experty a lídry v mnoha oborech, ale i začínající podnikatele, jak (nejen) díky internetu prodat svůj talent, podnikat ve flow a zjednodušit si život.